Isnin, 4 Jun 2012

RAMAI YANG TIDAK TAHU, TAPI SAYA TAHU - KATA ANNUAR MUSA


Saya tahu rancangan menyekat saya bermula seawal saya dicalunkan sebagai Timbalan Presiden FAM. Saya tahu, urusetia tidak pernah NEUTRAL , malah mereka pernah buat pengakuan pada saya bahawa mereka terpaksa!

Ramai yang tidak tahu bagaimana saya dilayan sejak saya buat kejutan dengan memenangi jawatan Timbalan walau pihak lain cuba berkonspirasi.

Ramai yang tidak tahu saya dilayan macam budak-budak....Ramai yang tidak tahu saya tiada ofis, tiada kerusi atau meja di Wisma FAM yang serba mewah bagi beberapa orang tertentu.

Ramai yang tidak tahu bagaimana minit mesyuarat sering dipinda dari apa yang diputuskan ....

Ramai yang tidak tahu beberapa keputusan exco diVETO di luar mesyuarat .... Ramai tidak tahu ahli exco tidak dilayan urusetia kecuali sekerat dua sahaja ....

Ramai yang tidak tahu selepas saya dan CEO MSL selesai mendapatkan tajaan RM120 juta, saya dan stuart mula dihimpit pelbagai tekanan dan halangan untuk berfungsi ...

Ramai tidak tahu apabila beberapa pembaharuan dan penjimatan nak dibuat dan menjejaskan comfort dan benefit pihak tertentu, maka konspirasi pun bermula untuk melindunginya ...

Penggantungan saya adalah perkara yang diarah dan dirancang ... Saya akan buktikan ... Mereka menutup semua pintu diplomasi dan perbincangan bersemuka ...

Tidak mengapa ... kerana itu mempercepat terbukanya pintu mahkamah ... saya tahu saya keseorangan.

Tapi saya berikrar, saya bersedia hilang semua kedudukan dalam bolasepak Malaysia.

Tetapi segala yang berlaku dan ujud akan saya ketengahkan without any fear ...

Bila mereka menolak saya keluar maka halallah penentangan saya dari luar pula .... Insya’ Allah minggu depan saya akan buat satu kenyataan penting ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...